Re: Samoistna Zmiana Czestosci Odwiezania

Autor: Leszek K <leszek60.wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 10:30:29 MET

Dnia 30 Nov 2006 15:58:56 +0100, to0l napisał(a):

> Witam!
>
> Mam taki mały problem. Czasami komputer uruchamia się z inna częstością
> odświeżania niż ta ustawiona we właściwościach pulpitu. Ustawione tam jest
> optymalne 100Hz ( pionowe ), a czasem po włączeniu jest 85Hz ( widać to przez
> drżenie obrazu i w OSD samego monitora ). W ustawieniach zaawansowanych pulpitu
> dalej jest niby 100Hz, zmiana rozdzielczości ( np. na 1600x1200pix ) i powrót do
> tej w której pracuję ( 1024x768pix ) skutkuje tym ze monitor powraca "na
> poprawną" częstość. Jak na to zaradzić? Mój config to LG Flatron 795FT Plus,
> [...]

Sprawa bardziej programowa niż sprzętowa (chociaż jak masz KVM-a to jak
najbardziej). Zainstalować sterowniki od monitora. Wyłączyć w CCC EIDID
(zakładka Monitor Properites / Attributes). Ustawić (w tej samej zakładce)
Maximum refresh rate na tyle co monitor wyciąga. Zainstalować Ati Tray
Tools. Ustawić w nim Refresh Lock (wcześniej w Refresh Customize wybrać
odpowiednie ustawienia.