Odzyskanie danych z DVD RW nagrane kamerą !!!

Autor: v4vendetta <srokatomasz_at_wp.pl>
Data: Fri 01 Dec 2006 - 08:07:51 MET

Witam !

      Byłem nieszczęśliwym posiadaczem kamery DVD Samsung VP-DC 161.
Nagrywałem cały dzień podczas wycieczki. Na noc podłączyłem
kamerę do ładowania. Na drugi dzień chciałem rozpocząć dalej
nagrywanie ale kamera poinformowała mnie, że nośnik jest pusty i
zaproponowała formatowanie. Nic nie dały kolejne próby uruchomienia
nagrania. Przełożyłem płytę na drugą stronę i dalej już
normalnie nagrywała.
      Po powrocie do domu próbowałem odzyskać cokolwiek w płyty
takimi programami jak: Isobuster, Infadyne, Bad copy Pro,
DiscInternals, CD DVD Data Recovery, CDroller niestety bez efektu.
      Jedynie Bad Copy pro pokazał, że istnieje 1 ścieżka zapisu o
wadze 1336MB (mam nadzieję że to są te dane). A Isobuster
wyświetlił, że ostatni sektor jest uszkodzony (ale taki komunikat
pojawił się tylko raz - kolejne analizy płytki nic nie wykazywały).
      Proszę o poradę co można zrobić domowym sposobem jeszcze i
jakim programem. Myślałem o próbie zamknięcia sesji, usunięcia
złego sektora ale nie znalazłem w necie żadnego tego typu programu.
      Proszę o pomoc każdy pomysł jest na wagę złota ..:)

Pozdrawiam