Re: zgranie kaset na kompa

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 19:07:29 MET

voker.WYTNIJ@gazeta.pl napisał(a):
> Mam sporo kaset magnetofonowych, ktore lubie i chcialbym miec je w formie
> cyfrowej. Jak to mozna zrobic? Jak zgrac je do kompa?

Napiszę Ci jak ja to robię:

1.Podłączam magnetofon do komputera za pomocą kabla stereofonicznego
jack<==>jack
2.Zapuszczam kasetę i włączam program Cool Edit ver. 2.0
3.Zgrywam materiał na pliki WAV(bezstratnie)
4.Wyciszam szumy i ewentualnie podkręcam głośność lub robię inne operacje.
5.Nagrywam CD lub kompresuje do FLAC'a w zależności od potrzeb

Tomaszek