Re: zgranie kaset na kompa

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 19:05:37 MET

voker.WYTNIJ@gazeta.pl zapodał(a):

> Mam sporo kaset magnetofonowych, ktore lubie i chcialbym miec je w formie
> cyfrowej. Jak to mozna zrobic? Jak zgrac je do kompa?

- karta dźwiękowa z wejściem liniowym (lineIn), ostatecznie mikrofonowym
(może być taka wbudowana w płytę główną)

- do karty dźwiękowej wchodzi tzw. 'mały Jack'; potrzebujesz odpowiedni kabelek.
Będzie to albo kabel z dwóch stron taki sam (mały jack - mały jack), albo z jednej
strony x2 chincz

Potem to już kwestia programowa (program do nagrywania w komputerze,
najlepiej z kompresją - np. do mp3).

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,