Re: Płyty MicroStara

Autor: PAndy <pandrw_cutthis__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 17:49:54 MET

"Zbyszek" <niematakiegoadresu@o2.pl> wrote in message
news:ekmnps$466$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Microstar lepszy od Asusa. Asus robi płyty zawierające brudny bios -
> po
> zakupie pół roku walki z leniwą i głupią pomocą techniczną Asusa aby
> mieć w
> miarę działającą płytę. Czatownie na nowe wersje biosu i błagania o
> poprawienie błędów w biosie, petycje międzynarodowe w celu zmuszenia
> Asusa
> do poprawienia błędów w biosie to normalka. W końcu Asus po pół roku
> wypuszcza pocztą pantoflową bios. Użytkownicy go sobie przesyłają jako
> [...]

Coz z przykroscia potwierdzam - ASUS jest olewaczem a jakosc ich
produktow (glownie chodzi o wylapanie bledow czyli kiepsko dzialajaca
kontrole jakosci).
Pomoc techniczna ASUS'a to dramat... fimra odcina kupony od lepszych
czasow a wracajac do MSI - jakosc ich produktow tez ulegla pogorszeniu
ale w przciwienstwie do Asusa nie kombinuja tak bardzo iz zawsze jest
szansa poprawy bledow np poprzez reczne poskladanie biosu - w przypadk
uAsusa zdani jestesmy wylacznie na ich dzial piszacy biosy a ze czas
zycia produktu jest bardzo krotki to ostatnie wersje biosow pojaiwaja
sie do ok roku - dwoch po wypuszczeniu plyty i potem...
Niestandardowosc Asusa, kombinowanie powoduje ze zle chodza stadardowe
drivery, zdani jestesmy na modyfikwoane recznie drivery w wersji beta
samego Asusa...

Pisza to jako uzytkownik kilku kompow zrobionych tak na MSI jak i na
Asusie...
(obecnie P5GDC-V z beta wersja biosu i bugami w obsludze pamieci - na
nowa wersje nie mam co liczyc bo ostatni raz update byl jakis rok
temu... a pracownik supportu stwierdzil ze to nie jest moj problem nie
ich)