Re: Zasilacz Topower TOP-400 P5 U12 EZ a wyciszenie komputera

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 14:02:49 MET

W dniu 2006-11-27 14:16, Mich@l napisał(a):
> Co sądzicie o tym zasilaczu
> http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=84_95&products_id=1699 ?

Kupiłem i zamontowałem. Wymieniłem od razu też boxowy cooler Intela na
Arctic Cooling Super Silent Ultra 4 TC, wentylek 80 mm Titan z obudowy
na Noiseblockera BlackSilentFan Ultra Quiet X1 i mały wentylek 40 mm z
kieszeni HDD na Qoltec SilentLine QFA4010. Jest bosko :) Teraz mi
dźwięki z dysków przeszkadzają (choć dyski mam ponoć ciche - 2 samsungi
i stary maxtor low-profile).

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl