Zasilacz Topower TOP-400 P5 U12 EZ a wyciszenie komputera

Autor: <Mich_at_l>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 14:16:11 MET

Co sądzicie o tym zasilaczu
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=84_95&products_id=1699 ?
Czy będzie wyraźnie cichszy niż Modecom Feel LC-B350? Bo stabilniejszy i
wydajniejszy prawie na pewno powinien być. Komputer mam dosyć
niewymagający (P IV 2,8 GHz, 1,5 GB RAM, 3 x HDD, DVD-RW, Radeon 9600Pro
i jeszcze kilka drobnostek do tego), ale postanowiłem go trochę
wyciszyć, do wymiany pójdzie też boxowy cooler od procesora, wentylator
w obudowie i wentylator w kieszeni dysku. A, jeszcze jedno. Czy te
przejściówki Remic Connector
http://www.cooling.pl/product_info.php?cPath=84_141&products_id=1740
faktycznie się do czegoś przydają czy to po prostu kolejny niepotrzebny
gadżet? A może poleciłby ktoś inny zasilacz >400W z odpinanymi kablemi,
i żeby nie kosztował więcej niż 300 - 400 zł...

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl