Urzadzenie wielofunkcyjne.

Autor: Tomek <tomo4[zmien_na_u>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 13:56:21 MET

Witam,

Potrzebuje zakupic urzadzenie wielofunkcyjne, tzn. kopiarka i drukarka jest
wymagana.
Skaner niekoniecznie.
Koniecznie musi to byc laser, srednio miesiecznie okolo 500 kartek bedzie
drukowane.
Najwazniejszym kryterium dla mnie jest eksploatacja, aby mozna bylo samemu
dosypywac proszek do tonera (czyli tonery z chipem odpadaja) oraz mozna
bylo niedrogo wymienic beben OPC.
Wlasnie zuzyl mi sie beben OPC w aktualnym urzadzeniu xerox xd102
(jasniejsze wydruki) zas nowy beben to okolo 700pln, wiec wole juz kupic cos
nowego.

Bede wdzieczny za wszystkie rady.

Interesowalem sie juz urzadzeniami:
 HP 3052, HP 3050, OKI B2520MFP, CANON MF 3240, Canon MF5730.
Gorny limit to 1500.

Ma ktos moze ktory jest najtanszy w eksploatacji ?

A moze jakas minolta? slyszalem ze sa tanie w eksploatacji.

Pozdrawiam,
Tomek