Re: Ankieta ; -) Prosze o oddanie glosu + krotki opis dlaczego

Autor: Roger(OS) <MrRoger[WYTNIJ-TO>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 13:55:26 MET

Michal Bien (mbien@uw.edu.pl) napisa?(a):

> To jest USENET dzieciaku. Wracaj na forum w PHP z migajacymi
> awatarami i sygnaturkami zajmujacymu 3/4 strony jesli nie potrafisz
> tego dostrzec. Byc moze ktos by napisal kilka slow na temat jednego
> z tych laptopow jesli ma z nimi jakies doswiadczenia, ale podszedles
> do sprawy w ten sposob, ze pewnie zraziles do siebie potencjalnych
> rozmowcow.

Dzieciaku, OK ;-)
Nie musi mi Pan tlumaczyc na czym polega usenet, - poprosilem tylko o anulowanie
postow napisanych przez te osoby poniewaz sa calkowice OT. Jesli chca cos powiedziec
to mozna to zrobic przy korzeniu mojej wiadomosci, a nie w miejscu w ktorym byc
moze ktos by cos napisal. Teraz zrobil sie z tego calkowity chlam wiec anuluje swoje
wiadomosci, a Wy robcie co chcecie...

> Juz Ci wspomniano o egocentryzmie - swiat nie mysli tylko
> o Twoich zachciankach. W Usenecie ludzie pomagaja sobie sobie
> wzajemnie w miare wolnego czasu, wiedzy i ochoty. Zapamietaj
> sobie jednak: NIKT NIE JEST CI NIC WINNY. Chcesz informacji na
> zawolanie - dzwon na infolinie tych producentow to Ci nawciskaja
> okraglych sloganow - im za to placa.

Egocentryzm?
Egocentryzm – tok rozumowania, który polega na centralnym umiejscowieniu w?asnej
osoby w ?wiecie. Przekonanie o tym, ?e jest si? najwa?niejsz? osob?, a ?wiat "kr?ci si?
wokó? niej".

Napisalem wczesniej:
Za kilka dni (jak znajde czas) wybieram sie do sklepu i kupuje jednego z tych Laptopow.
Prosze o oddanie glosu na jakis jeden w odpowiedniej galezi (ktore zaraz powstana) i
opisanie dlaczego akurat ten. Jesli ktos zna miejsce gdzie mozna kupic ktoregos z nich
taniej- prosze o informacje wraz z glosem i opisem.
Duzo pytan jest tutaj odnosnie notebookow- moze sie komus to przyda...

Poprostu by ulatwic ludziom (ktorych z pytaniami o notebooki jest duzo) i sobie
(poniewaz kupuje za kilka dni) przegladanie informacji nt. poszczegolnych modeli
wymyslilem ze mozna by wpisywac wszystko w odpowiednie galezie- zachowujac
porzadek i lad. Ulatwiajac wyszukiwanie informacji i czytanie wiadomosci TYCH KTORE
dana osoby interesuja- bez szukania i przegladania 40 postow ktore ni jak maja sie do
danej sytuacji i danego modelu ktorym Pan(i) X jest zainteresowana. Tak ze moj
egocentryzm sie tu NIE SPRAWDZA- raczej mozna mnie posadzic o pedantyzm i dobre
chceci zachowania porzadku i przejzystosci jakiegos interesujacego ludzi watku.

--
Pozdrawiam
Roger(OS)