Re: p3 866 czy pójdzie na 800MHz ?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 11:28:50 MET

> No qrde to jest wlasnie dziwne bo jak ustwiam 66MHz to dalej
> (tak jak przy 133) mam na procku 533MHz, mnoznika nie
> zmieniam caly czas jest x8.

NIE jest x8. Nie ma prawa byc. Caly czas jest x4.
Na zworkach mozesz sobie ustawic x1000 nawet
i tak NIC to nie da. Koniec kropka. Przyjmij to
jako aksjomat.

> Wiec jak mnoznik sie sam zmienia czy nie?
> Jesli nie to czemu przy 133 na
> magistrali nie mam 1GHz na procku?

Chwileczke... Masz procesor Pentium III 533 MHz, tak?
Poniewaz nigdy nie bylo P3 na magistrale 66, a te na 100
nigdy nie byly opisae jako 533 MHz, to znaczy, ze masz
procesor 4 * 133 MHz.

Ustaw w BIOSie albo zworkami magistrale 100
i powiedz ile widzi plyta glowna.
Albo jeszcze lepiej odpal programik CPUz
i powiedz co ciekawego pisze na temat plyty i procesora.

Pozdrawiam,
Vituniu.