Re: p3 866 czy pójdzie na 800MHz ?

Autor: Mariusz <MichalskiMariuszWYTNIJTO_at_poczta.WYTNIJTOonet.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 11:15:03 MET

> No i gdzie tu sprzecznosc?? Mnoznik jest niezmienialny, tak?
> Obecnie masz procesor, ktory ma mnoznik 4.
> I nie masz zadnej mozliwosci, zeby go zmienic, tak?
>
> No to jak ustawisz sobie magistralena 66 mhz,
> to bedziesz mial procesor 4 * 66 = 264 MHz .
>
> Jak ustawisz magistrale na 100 MHz, to masz 4 * 100 = 400 MHz.
>
> A jak ustawisz magistrale na 133, to masz 4 * 133 = 532 MHz.

No qrde to jest wlasnie dziwne bo jak ustwiam 66MHz to dalej (tak jak przy
133) mam na procku 533MHz, mnoznika nie zmieniam caly czas jest x8.
Wiec jak mnoznik sie sam zmienia czy nie? Jesli nie to czemu przy 133 na
magistrali nie mam 1GHz na procku?

pzdr.
Mariusz

P.S. Nie chce sie sprzeczac, ale ja tu widze sprzecznosc.