Re: kupno nowego dysku

Autor: Coin <coin22WYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Thu 30 Nov 2006 - 10:26:18 MET

Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Ten dysk ma duży transfer wewnętrzny, dlatego moim zdaniem te 16 MB mm sens.

Różnica jakieś 20zł więc nie są to wielkie pieniądze.

Dotychczasowy Seagate, który mam działa bardzo cicho, aczkolwiek to jest
60GB i jakaś dużo starsza technologia (na pewno nie ma 7200rpm ani 8MB
cache). Słyszałem natomiast plotkę, że seagate'y bardziej się grzeją.
Czy to przeszkadza przeciętnemu użytkownikowi (w sensie powoduje jakąś
większą awaryjność?)?

I druga kwestia - mając takie 2 dyski podlaczone - ktory lepiej ustawic
jako boot dla windowsa? I czy ustawić oba dyski na jednej taśmie (master
i slave) czy może boot dysk na osobnej, a drugi na taśmie z dvd?

A 3 kwestia to pytanie techniczne - czy ECS K7S5A z biosem AMIBIOS
version 1.21.11 zobaczy dysk 250GB i będzie z nim współpracować?
A jesli nie, to czy aktualizacja biosu jest możliwa i czy przeciętny
użytkownik może mieć z nią jakieś problemy?