Re: Markowy pecet a tzw skladak

Autor: lost.cluster <i_at_tyle.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 23:06:36 MET

W artykule <ekkt5q$55h$1@nemesis.news.tpi.pl> Konrad Kosmowski napisał(a):

> Ale tutaj akurat się mylisz. *Sensowne* karty graficzne na PCI są
> aktualnie stosunkowo drogie, właśnie w tych granicach co On powiedział.

hm.. nie wiem dlaczego ale założyłem że w tej panstwowej
lekko zepchniętej na ubocze instytucji, której nasz rozmówca
zapewne z wrodzonej skromności nie chce reklamować
takie karty nie są potrzebne.
Jezeli się mylę to honor zwracam.

> Serio to miałbyś problem z zakupem 20 używanych kart VGA na PCI (np.
> jakieś Ati S3 Virge czy coś w ten deseń - to za 10zł), żeby były np.
> takie same i z gwarancją...

Co prawda nie zdarzyła mi się wymianka 100szt ale nie mialem jeszcze
problemu z brakiem dostępności typowego sprzetu pci, ludzie nie takie
skarby wyrzucają ;). Z gwarancja jest tak ze wymieniam na inny
egzemplarz bezprobylemu.