Re: Markowy pecet a tzw skladak

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 22:17:13 MET

** lost.cluster wrote:

> Trolujesz.

Eee nie, mówi może prawdę. Tylko mnie to dziwi:

Zamawia się profesjonalną firmę sprzątającą/czyszczącą (jak rozumiem
komputery w środku). Chyba się nie płaci z góry?

Firma sprzątająca robi swoje w wyniku czego jest burdel bo się nie
przyłożyli i np. sprzątając poodpinali taśmy, kabelki itp. Płacisz
im wtedy? Bo ja im mówię "Panie to jest fuszerka, proszę to poprawić
bo grosza Pan nie dostanie".

Ostatnio tak właśnie mieliśmy, przyszedł szpenio z maszyną od
czyszczenia dywanów, tak wyczyścił, że nadal były plamy. Szefowa mu
powiedziała, że mu grosza nie zapłaci dopóki te plamy nie znikną bo po
to go właśnie wezwała. :) Trzy razy biegał z tym ustrojstwem ale w
końcu domył. No i dostał pieniądze.

Oczywiście w sumie to pracownicy właściwie sami mogliby wyszorować te
dywany. :)