Re: Sound Blaster live 24 bit external i winamp

Autor: Mateusz Mirski <Bez_Spamu_mattiz_at_interia.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 21:56:05 MET

Michal AKA Miki napisał(a):
> Opisz dokladniej problem, na czym on polega?
> Najczestszym bledem przy kartach surround jest to, ze sa w niej 3 zlacza, z
> czego jedno sluzy raz jako wyjscie, a raz jako wejscie...
> Tryb dzialania ustawia sie w sterowniku do karty dzwiekowej...
> Ale nie wiem, czy to twoj problem...

To nie jest mój problem. Karta jest zewnętrzna (SB Live 24bit External)
przypinana na USB i ma wszystkie wyjścia wejścia osobno. DVD i filmy z
AC3 odtwarza jak trzeba, wszystko inne tylko na 2 głośnikach.

Karta na płycie głównej dawała sobie z tym radę, z tą są problemy. Na
razie odkryłem, że to programy nie chcą z kartą rozmawiać. Po
ściągnięciu ze strony creative'a Speaker Settings udało mi się trochę to
dostosować, ale wymaga zmiany ustawienia CMSS. Stara karta radziła sobie
sama (znaczy winamp, czy kodeki podawały jej dźwięk odpowiednio i tak
odtwarzała), wydaje mi się, że ten Sound Blaster chce być mądrzejszy :(

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski