Re: kupno nowego dysku

Autor: Coin <coin22WYTNIJ_at_TOo2.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 20:19:14 MET

Podepnę się coby nie śmiecić:

Kupno nowego dysku stało się konieczne. Mój ECS K7S5A nie obsługuje
jednak SATA, zatem pozostaje stare PATA.

Interesuje mnie pojemność 250GB i teraz... zawsze brałem Seagate'a (3
dyski miałem, zawsze zadowolony). Ceny praktycznie są te same więc
chciałem zapytać czy te dyski zasadniczo się między sobą różnią? Czy
lepiej wziąć Samsunga, czy może WD czy jednak Seagate?

Ważne żeby pracował tak, żebym go nie słyszał i nie psuł się ;)

dzięki
Coin