Re: graf 7600GT a GS

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 16:44:15 MET

"Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl> w news:Xns988AA1C68850Cmbien@127.0.0.1
napisał(a):

> No chyba az tak zle o mnie nie myslisz ze nie znam NiBiTora.

Nie no, tak tylko przypominam, może komuś jeszcze się on przyda :)

> Wiem, silnik rewelacyjny i do tego spokojnie chodzila na R9550
> 400core/500mem na nForce2 + AXP 1833 MHz. Az jestem ciekawy jak bedzie
> wygladal nowy Crysis czy jak to ma sie nazywac ta nowa produkcja Cryteka
> - screeny wygladaja rewelacyjnie.

Ja też jestem ciekaw, ale chyba nie będzie mi to dane szybko zobaczyć
na własne oczy, a nie tylko ze Screen'ów czy filmików.

> Minus jest niestety taki ze do pelni
> smaczkow ma wymagac grafiki DX10 i co za tym idzie tej $##$$#$##$ Visty z
> jej zasobozernoscia, na razie niedopracowaniem,

Niestety.

> licencja OEM jeszcze
> bardziej restrykcyjna niz WinXP, cena za najprostsza wersje OEM rowna cenie
> WinXP _PRO_ OEM, postrzeganiem uzytkownika jak szczura w klatce "czy aby na
> pewno. Nie, a moze jednak zmienisz zdanie bo jeszcz sie skaleczysz" itp.
> Nic dziwnego ze MS zaparl sie, ze nie bedzie DX10 dla WinXP

Tak, to jest chore.

> Cos mi sie obilo o uszy ze wychodza wlasnie gierki na nosnikach na
> dwuwarstwowych DVD9 - a to sie piraci zmartwia ;)

Etam, od razu zmartwią, wytną to i owo i będą RIP'y ...

> Jw - fajne ale tylko do uzytku osobistego. Na maszynce biurowej juz
> trzeba placic, tak wiec wole z przyzwyczajenia darmowy w obu zastosowaniach
> Acrobat Reader 7.x i odchudzenie go z zamulajacych pluginow przez Reader
> SpeedUp - wtedy dziala i startuje tak samo szybko jak Foxit.

Ja bym powiedział, że może i startuje prawie tak szybko,
ale jednak Foxit jest szybszy i to widać i czuć ;)
Sam używałem poprzednio Adobe Reader Speed-Up czy też PDF SpeedUp,
ale i tak Foxit jest szybszy.

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro 450  +  Gainward GF FX 5700 Ultra 128MB 500/1000