Re: sprzętowy emulator drukarki

Autor: ARO <nie_at_dam.mejla>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 13:58:28 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:ekicln$o3v$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Są wirtualne drukarki wypluwające PDF, np. PrimoPDF, nie wiem jak jest
> z drukowaniem z pod programów DOSowych.

Czy molgbys wyjasnic jak podlaczyc, ewentualnie zainstalowac taka wirtualna
drukarke (np. wspomniany przez Ciebie PrimoPDF) na starej centralce
telefonicznej? Podejrzewam, ze Feromonowi potrzebne jest urzadzenie, ktore
podepnie do starej centralki telefonicznej zamiast drukarki. Z centralki
"wydrukuje" na tym urzadzeniu potrzebne mu dane, a nastepnie podepnie to
urzadzenie pod PCa i zapisze sobie do pliku "wydrukowane" na drukarce dane.

Feromon: moim zdaniem, to najprosciej bedzie jak do centrali zamiast
drukarki podepniesz PCta. Oczywiscie bedzie potrzebne jakies oprogramowanie
(na PC), ktore odczyta sobie dane z portu drukarkowego centrali.
Oprogramowania takiego nie znam niestety i obawiam sie, ze trzeba bedzie je
samemu napisac/stworzyc.

pozdro

--
ARO