Re: Zintegrowany Realtek ALC883 i problem z mikrofonem

Autor: A.N. <nowiart_at_poczta.fm>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 07:15:00 MET

Bartek wrote:
> Witam,
>
> Posiadam płytę główną Gigabyte GA-965P-DS4 ze zintegrowaną kartą
> dźwiękową Realtek ALC883. Całość działa bardzo fajnie i jestem zadowolony.
>
> Niestety nie mogę sobie poradzić z prawidłowym ustawieniem mikrofonu.
> Podczas nagrywania dźwięków z mikrofonu na dysk lub rozmów na Skype
> sygnał jest bardzo słaby. Właściwie to co nagram jest ledwo słyszalne.

Mysle ze powinienes poszukac w ustawieniach glosnosci czegos takiego jak
Microphone Boost. Jezeli program jest podobny do tego z chipsetu ALC888
to znajdziesz to w ustawieniach glosnosci (Mixer) oznaczone jakos Rear
Pink In (idiotyzm). Pod suwakiem jest przycisk z dwoma kropeczkami, tam
mozna wlaczyc Microphone Boost

Pozdr.
Artur

--