Zintegrowany Realtek ALC883 i problem z mikrofonem

Autor: Bartek <nie-ma_at_takiego.adresu.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 22:48:33 MET

Witam,

Posiadam płytę główną Gigabyte GA-965P-DS4 ze zintegrowaną kartą
dźwiękową Realtek ALC883. Całość działa bardzo fajnie i jestem zadowolony.

Niestety nie mogę sobie poradzić z prawidłowym ustawieniem mikrofonu.
Podczas nagrywania dźwięków z mikrofonu na dysk lub rozmów na Skype
sygnał jest bardzo słaby. Właściwie to co nagram jest ledwo słyszalne.

Czy ktoś ma pomysł w czym leży problem?

PS
Mikrofon to słuchawki Logitech Dialog-812. Spisywały się doskonale na
innej karcie dźwiękowej.

Pozdrawiam
Bartek