Re: czy warto taki laptop??

Autor: MAc <mac_dx_at_tosiewytnie.poczta.onet.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 00:19:04 MET

Ania napisał(a):
> Witam,
>
> Nie mam zielonego poje4cia o notebookach:/ Znajomych chce sprzedac mi za 1
> 500zł. 4-miesieczny laptop OPTIMUS 15,4 cala panoramiczny SMART M200M 40 GB
>
> Pomozcie czy warto... Potrzebuje do pracy (diagnostyka)

1500 za 4miesięcznego lapa to dobra cena.

1. Co to znaczy diagnostyka? - tzn sprawdź, czy ma potrzebne złącza
(hipotetycznie RS i LPT) - bo może Twoja diagnostyka tego wymaga - nie
wiem co podłączasz ;-)

2. Może nawet załapiesz się na gwarancję - jeżeli sprzedający ją posiada.

Jeżeli 1. i 2 jest OK to ja bym się długo nie zastanawiał

Jeżeli tylko 1. jest OK - to trochę dłużej, ale pewnie bym kupił jeżeli
bym wiedział, że nie kupuję uszkodzonego/kradzionego

MAc