Re: Która nagrywarka

Autor: Dominik76 <dominik76.NIESPAMUJ_at_wp.pl>
Data: Wed 29 Nov 2006 - 00:10:03 MET

> Która z tych dwóch nagrywarek DVD za 129 zł jest lepsza.(czytaj
> "trwalsza, mniej awaryjna")
>
> http://sklep.vobis.pl/produkty.aspx?gt=2&pgt=3
>
> Czy któreś funkcje jednej lub drugiej beda bardziej przydatne dla
> przeciętnego uzytkownika, dla którego obsługa peceta kończy się na
> przycisku POWER ? ;)

http://www.proline.pl/shop.php?prodq=ND-45&progrupa=produkt&display=galeria

Osobiście mam tą najdroższą z podanych a mianowicie
NEC ND-4551A LabelFlash DVD-RAM.

Ale każdy z NEC-ów będzie OK, a ten cały LabelFlash przydaje się jedynie dla
dzieci. Fakt że dziś już za to się nie przepłaca, to i nich by było!