Re: Markowy pecet a tzw skladak

Autor: usenet user <usenet_userUsunTO_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 23:35:33 MET

Użytkownik "Przemek" <przemek86@pocztaXX.fm> napisał w wiadomości
news:ekft32$ld5$1@inews.gazeta.pl...
> Moze Cie to zdziwi ale jestem studentem elektroniki wydzialu EiTI na
> Politechnice Warszawskiej.

I co będziesz robiąc po studiach ?
patrząc na twoje obawy widać ze będziesz w pracy kierować się gotowymi
schematami, nic nie wymyślisz nie zmodyfikujesz.... będziesz wybierać gotowe
sprawdzone rozwiązania....
tez jestem elektronikiem... a teraz pracuje jako informatyk mam dostęp do
wszelkiego rodzaju maści sprzętu z różnych lat tak markowych jak
składaków... za każdym razem gdy zdarzy sie awaria zanim przystąpię do jej
usunięcia zastanawiam sie czemu powstała czy to wina błędnej
konfiguracji/projektu czy z innej winy...(staram się to zrozumieć aby w
przyszłości przewidzieć następne)
sam sobie złożyłem juz chyba 6 komputer...ostatnio długo myślałem nad
konfiguracja miałem ograniczone fundusze starałem sie dobrać tak elementy
aby sprawiały jak mniej problemów cały czas w myśli miałem komputery które
co dziennie rozbieram i badam :)
na prawdę ci mowie ze można złożyć lepszy komputer !
W markowych komputerach dostajesz wszystko na tacy, jedna płytka CD recowery
nie musisz instalować żadnych sterowników lub wszystko idzie z automatu OK w
składaku jest trudniej bo do każdego komponentu masz inny CD ale to uczy...
kumasz?
Chcesz być dobrym elektronikiem informatykiem... kombinuj i dłub... bo w
przyszłości przy jakim kolwiek problemie załamiesz ręce...
Przejżyj opinie osób o danych komponentach na forach czy stronie
komputronik, wybieraj elementy które nie muszą być chłodzone aktywnie
(wiatraki jakie by nie były po kilku miesiącach hałasują i zbierają kurz) i
przy tym nie wytwarzają zbyt wysokiej temperatury, kup dobry zasilacz i
dobrą obudowę (Chieftec) na prawde to sprawia przyjemność ;)

sorry za ten patetyczny text jestem po kilku browarach :D
ale to tak od serca pozdro !