Re: Opinia uzytkownikow tych laptopow:

Autor: VoytaS <mazziUSUN_at_TO.plusnet.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 20:26:25 MET

Użytkownik "Roger(OS)" <MrRoger[WYTNIJ-TO]@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:Xns9889CB3E2DE0FMrRoger@193.110.122.97...
> Witam;
>
> Przydotowalem taka oto mala liste laptopow majac nadzieje, ze pomoga mi w
> wyborze
> specjalisci, badz uzytkownicy tych ze modeli. Chodzi mi o funkcjonalnosc,
> rozbudowe,
> wydajnosc. Laptop raczej bedzie stal w domu na biurku wiec bateria nie
> jest wazna
> (moze nawet ja wykrece). Wazna jest grafika, CPU i duzo RAMu. Komputer do
> pracy z
> grafika, i kiedys w przyszlosci moze gry wiec niech i grafika bedzie
> mocna...
> [...]

Mam tego Aristo tylko że z procem T5500 i powiem że złego słowa na niego nie
moge powiedzieć. Komp jest bardzo solidny, wydajny i funkcjonalny a do tego
za przystepna cene. Rozbudowa to standart...możesz dołożyć ramu, wymienić
proca, do tego 4x usb i express card...Bateria mogłaby trzymać troche
dłużej, ale podobno Ci na niej nie zależy. Taką konfiguracje jak chcesz
dostaniesz w pewnym sklepie we Wrocławiu za 4439 zł.