Re: HP Omnibook 6000 - zasypia - na amen

Autor: Henry\(k\) <uraevpb_at_bc.cy>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 18:21:58 MET

Użytkownik "Mike" <kimeUSUNTO@interia.pl> napisał w wiadomości
news:ekhjel$nad$1@news.onet.pl...

> To nie jest jedyny problem tych modeli pracujących pod Windows XP.
> Wszystko rozbija się o niepełną obsługe ACPI.

W sumie fajny lapi, procesor 1GHz, duża matryca 15 cala.
Drugi problem to nie działa IrDA w trybie FIR, za diabła nie mogłem jej
zmusić aby wydrukowała coś na drukarce LaserJet 6P. Trzeba przestawić na
115.200. Wtedy nawet z Nokią 6310i gada.

> Pewne przypadłości znikną po zainstalowaniu Intel Speed Step w wersji 1.3,
> jednak pełnego rozwiązania wszystkich problemów nie ma. No,

Zainstalowałem.

> przynajmniej ja go nie znalazłem, a różne źródła internetowe potwierdzają
> tylko moje przypuszczenia.

trzeba będzie się chyba przyzwyczaić... chyba że da się usypianie wyłaczyć
na amen.

Pozdrawiam.

--
Henry(k)