Re: HP Omnibook 6000 - zasypia - na amen

Autor: Mike <kimeUSUNTO_at_interia.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 16:09:15 MET

Henry(k) wrote:
> Witam.
>
> Czy ktoś wie, co jest nie tak z tym laptopem, że zasypia nie budząc się
> już?
> 3 sztuki z WinXP Pro i na wszystkich to samo. Nieużywany najpierw włącza
> wygaszacz, potem wygasa monitor aby po czasie usnąć.
> Niestety na amen, działa jedynie dłuższe przytrzymanie wyłącznika
> zasilania czyli twardy restart.

To nie jest jedyny problem tych modeli pracujących pod Windows XP.
Wszystko rozbija się o niepełną obsługe ACPI.

Pewne przypadłości znikną po zainstalowaniu Intel Speed Step w wersji
1.3, jednak pełnego rozwiązania wszystkich problemów nie ma. No,
przynajmniej ja go nie znalazłem, a różne źródła internetowe
potwierdzają tylko moje przypuszczenia.

Być może instalacja Windows 2000 byłaby jakimś rozwiązaniem ale tam
występuje z kolei problem z dynamicznym speed stepem, którego po
prostu... nie ma. W efekcie na moim laptopie można było smażyć jajka.

Najlepszym spośród testowanych rozwiązań okazał się Linux...

Pozdrawiam
Mike