Re: Laptopek - pomożecie?

Autor: Gallangher <kgerus_at_gmail.com>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 13:57:55 MET

Robert napisał(a):

> Mógłbyś uzasadnić swoją wypowiedź ?
> Pozd
> R.

Ja uzasadnię :)
rok temu kupiłem na moje nieszczęście HP nx6125
po 10 miesiącach wyglądał tak :
http://img150.imageshack.us/img150/6728/qualitybyhptr3.jpg
zwróćcie uwagę na klawiaturę i starte klawisze <szok>
Obudowa rozłaziła się wszędzie na całej powierzchni.

Jeżeli tak ma wyglądać HP na rynku tanich komputerów to ja
dziękuję.
Dodatkowo komp wieszał się ZA CZESTO jak przystało na "markowy" oto
odpowiedz z działu reklamacji:
"Przeprowadzone w związku z realizowaną naprawą testy wykazały, że
za awarię mogą być odpowiedzialne następujące części:
- płyta główna- p/n:411887-001 (nieregularny problem z
uruchomieniem)
- wyświetlacz- p/n:393551-001 (ciemne punkty na wyświetlaczu)
- górna obudowa z touchpadem- p/n:393559-001 (odchodzi powłoka z
obudowy)
- panel- p/n: 393561-001 (odchodzi powłoka z obudowy)
- dysk twardy- p/n: 411898-001 (problem z uruchomiwniem komputera)
- klawiatura- p/n: 393568-021 (zużyta- nieczytelne znaki)"
Od siebie dodam jeszcze ze w pewnym momencie klawisze zaczęły po
prostu WYPADAĆ z klawiatury !!

Nie wiem... może trafiłem na wyjątkowo felerny egzemplarz, ale ja
bym się 2x zastanowił nad zakupem komputera przenośnego marki HP
przynajmniej serii nx6000 i nx7400. Mają taką samą obudowę jak ta
odłażąca u mnie.

Rok temu kumpel kupował jakiegoś Acera. Śmiałem się z niego, ze
bedzie miał blisko do serwisu przynajmniej (ma tej samej ulicy co
mieszka) teraz jest mi wstyd, ze to ja wtopiłem kupę kasy "za
markę".
Po roku szukam nowego laptoka. Zapewne będzie to IBM ThinkPad lub
Toshiba Tecra. Na pewno nie HP !

PS na minus HP jest jeszcze to, ze obsadzają oba banki pamięci i
późniejsza rozbudowa jest...hmmm... uciążliwa. Oczywiście są
ludzie którym to nie przeszkadza. Ja uważam, ze na obecne czasy 512MB
RAM to minimum a myśląc o Viście to ponad 1 Gb bedzie wskazane :)