Re: HP7400 (EY252EA) kontra reszta świata

Autor: Gallangher <kgerus_at_gmail.com>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 12:53:51 MET

Dziękuję za odpowiedz :)

kiedyś śmiałem się ze znajomego. miiał 60.000 i kupował auto.
Bujał sie przez pół roku bo nie mógł się zdecydować. Ja mam
dokładnie to samo.

Małe porównanie:

1. Potrzebuję Xp-PRo Raz że z powodu testów do pracy, dwa łatwiej
się pracuje na koncie z ograniczonymi prawami :), trzy darmowego
upgrade do Visty, cztery kompy z Pro są z natury staranniej wykonane
ze względu na docelową grupę która je kupuje.

2.Szklana matryca 15,4 mnie się podoba, ładniej oddaje kolory (ze
względu na zdjęcia 3:2 które robię) ale... ze kompy z lustrzaną
matrycą w klasie sprzetu z p.1 albo nie występują albo są stosownie
droższe (uproszczę, ale przyjmuję ze te markowe zaczynają się od
5500zł) Teraz siedzę np. nad matową i jakoś nie mam odruchu
wymiotnego :)
kompy ze szklamą natryca podobaja mi się... jak z nich nie korzystam.
W życiu nie kupię jakiegoś Acera, CA ani innego wynalazku. Więc co
z tego ze low-end ma szklana matrycę jak cała reszta wyposażenia to
chłam, wszystko trzeszczy, stuka, grzeje się a bateria chodzi
zawrotne 1,5 godziny :P

3. Oglądałem 2 kompy, które mi się podobały, ale nic nie jest
idealne i one równiez nie mają szklanych matryc:

-HP7400 (o jego wadach i zaletach napisano) już. Cena: 4369
-Toshiba Tecra A8-143 : + 3 lentnia gwarancja, wzmocniona konstrukcja,
+ 15,4" matryca + ma czytnik kart SD, - 512 RAM Cena: 4207 + 200 (512
RAM) = 4407

4. Seria nx6000 mnie teraz nie przekona <lol>

Analizując powyższe stwierdziłem, ze i tak nie kupię ze szklaną
matrycą (albo za drogo, albo XP HOME), a jeśli nie szklana - to i
15,4" nie jest już tak krytyczne i trzeba wybrać coś pożądnego z
TFT
(sorry - wiem,ze to jest powrót do punktu wyjścia)

zainteresowałem się takim czymś:
IBM ThinkPad R60 UE16FPB
http://sklep.koyto.pl/eSklep/prod?id=ibm+r60+++++ue16fpb
Na plus to legendarna jakość serii ThinkPad i wytrzymała bakteria,
producent nie pisze, ze ma "wzmocniona konstrukcje" ale w przypadku
ThinkPada jakość i wytrzymałość są raczej jednoznaczne

Nie ma czytnika kart ale czytnik to 20 zł
512 RAM to ok 200zł
Przy cenie: 3990 wydaje mi się to naprawdę dobry wybór
Za niecałe 4200 mam IMHO naprawdę pożądny komputer :)

Co o nim sądzisz ?