Re: Obudowa HDD 2,5" z Backup'em

Autor: ToM <tomi_at_nospam.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 11:36:21 MET

W artykule news:ekh154$erm$1@inews.gazeta.pl,
niejaki(a): Piter z adresu <jazz_20@wp.pl> myśląc godzinę napisał(a):

> Użytkownik "ToM" <tomi@nospam.pl> napisał w wiadomości
>

> Tak ale tam pisza o pradzie podczas dzialania a nie podczas rozruchu.
> Podczas pracy to faktycznie pobiera okolo 2W.
>

> Na linku pisze wyraznie ze potrzebuje 1A
>

> A co ma wychodzic? Jest napisane:
> "Startup Current 5v(amps max)" i dla Twojego dysku jest tam wartosc 1.0
>

> No wlasnie mnie to zastanawia, ale byc moze USB jest wstanie przez 3
> sekundy dac wiekszy prad.
>

> Jeszcze raz pisze ze jest to przy typowej pracy. Nie sadzisz chyba ze taki
> dysk pobiera caly czas taki sam prad.
> [...]

luzik....
specjalnie na Twoje potrzeby zrobię kabel USB i zmierzę prąd przy starcie
dysku.....
jako ciekawostkę mogę napisać że w zestawie jest kabel USB z wyglądu dość
"solidny" z podwójną wtyką
a w pracy podłączam dysk zwykłym pojedyńczym kabelkiem USB o przekroju może
3mm (kabelek od cyfrówki Canon)
i żadnych problemów ze startem, pracą (zapis-odczyt)....
jak nie ma problemu to po co się czepiać i dłubać w całym??!!? :-)
dla mnie w dalszym ciągu EOT....