Re: Obudowa HDD 2,5" z Backup'em

Autor: Piter <jazz_20_at_wp.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 10:56:08 MET

Użytkownik "ToM" <tomi@nospam.pl> napisał w wiadomości
news:ekgsqi$jfo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> fajny link ale chyba się mylisz.....
> skoro na samym dysku napisano 0,42A przy 5V (rozebrałem obudowę) to 1A nie
> może być...

Tak ale tam pisza o pradzie podczas dzialania a nie podczas rozruchu.
Podczas pracy to faktycznie pobiera okolo 2W.

> skoro dysk pobiera max 2W.... przelicz sobie ile amper masz z napięcia 5V
> i mocy 2W.....

Na linku pisze wyraznie ze potrzebuje 1A

> mi jakoś 1A nie wychodzi......

A co ma wychodzic? Jest napisane:
"Startup Current 5v(amps max)" i dla Twojego dysku jest tam wartosc 1.0

> a co najważniejsze... DYSK DZIAŁA NA USB!!!! więc nie może mieć takiego
> poboru.... no ale Ty chyba wiesz więcej

No wlasnie mnie to zastanawia, ale byc moze USB jest wstanie przez 3 sekundy
dac wiekszy prad.

> tu dysk 60GB ale na SATA http://tinyurl.com/udm6y wyraźnie pisze 0,48A

Jeszcze raz pisze ze jest to przy typowej pracy. Nie sadzisz chyba ze taki
dysk pobiera caly czas taki sam prad.
Po za tym to chyba kazdy silnik elektryczny ma tak ze na rozruch potrzebuje
wiecej pradu.

--
[   Asus P4C800-E Deluxe & P4 3.2 GHz HT & 2*512 MB PC3200   ]
[       TEAC CD-540E & NEC ND-3540A & 2*SP2004C Raid 0       ]