Re: graf 7600GT a GS

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Tue 28 Nov 2006 - 01:07:42 MET

Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> wrote:

> A ja po prostu nie wiem, czy mi się oplaca jeszcze grafę kupować czy
> nie. Bo nie wiem jeszcze, kiedy będę nowego kompa kupował.

            A chcesz w cos nowego grac? Bo inaczej nie ma sensu.
Ja teraz siedze na TNT2PRO 100/100 wiec kupno nowej grafiki jest w pelni
uzasadnione ;)

> Choć ... za 380-400 zł. to bym się chyba jednak skusił :)

            Do tego Abita IC7? AFAIK on jest przeciez tylko na AGP a niestety
7600GS na AGP sa ~100 zl drozsze - doplaca sie za mostek PCI-E->AGP.
Ale teraz i tak sytuacja z w miare wydajnymi kartami na AGP jest niezla
bo troche sie tego wysypalo. Pol roku temu to byla tragedia i to tez u mnie
zawazylo na zmianie plyty czego nie zaluje.

> No, niestety na mojej obecnej grafie, w zasadzie w nic nowego nie mogę
> pograć :(

            Wiecej czasu na bbardziej pozyteczne zajecia. Jak zmam siebie to po
kupnie grafiki pobawie sie rpzez kilka dni w jakas gierke i bede mial
spokoj na najblizszy rok :)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl