ati radeon 1300 pro heeelp !!

Autor: Gromki <gromki_at_go2.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 21:28:21 MET

witam,
czy ktoś moze ma u siebie ati radeona 1300 i próbował podłaczyć go pod tv ?
nie mogę ustawić tak aby jednocześnie mieć pulpit na monitorze i wyświetlać
np film na tv, wydaje mi się, ze wszystko robię dobrze (w ustawieniach
catalysta) ale i tak mogę używać jedynie albo monitora albo tv jednoczśnie,
nie widzi tv gdy jestem w ati control center w ustawieniach zawansowanych,
dopiero gdy przełączam na podstawowe to wtedy mogę przełaczyć widok na tv ..
(?!), nic już z tego nie rozumiem, zależy mi na kontakcie z kims u koo to
działa prawidlowo, może po prostu kjakiś problem z kartą.

gromki