Re: pionowwe paski po wyłączeniu notebooka na lcd

Autor: Pawel Kraszewski <Pawel_at_Kraszewscy.net>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 09:22:56 MET

Slawek wrote:

> Po wyłęczeniu laptopa na kilka sekund zostają na matrycy dwa jaśniejsze
> pasy. Znikają tak gdzieś po 2, 3 sekundach. Tak poza tym matryca działa
> bez problemu. Sprawa jest tego, że sprzęt trafił do serwisu a tam nie chcą
> tego uznać za usterkę. Czy mają rację? I o czym mogą świadczyć takie paski
> po wyłączeniu laptopa? Ewentualnie co mogę powiedzieć serwsantom dowodząc,
> że to jednak usterka I powinni wymienić tą matrycę.

Żaden producent nie gwarantuje, co się będzie pojawiać na matrycy po
wyłączeniu w niej zasilania... U mnie w Dellu jest śmieszny efekt, jakby od
środka matrycy rozchodziła się mokra plama. Co mnie naprawdę nie
interesuje, jak długo po włączeniu laptopa jest OK.

To, czy na ekranie po odłączeniu zasilania pojawi ci się obraz z całunu
turyńskiego, czy dwa jaśniejsze pasy zależy od fizycznej konstrukcji
matrycy. Jak długo zasilana matryca działa poprawnie, tak długo twoje
pretensje są MSZ nie na miejscu.

--
 Pawel Kraszewski
 www.kraszewscy.net