Re: pionowwe paski po wyłączeniu notebooka na lcd

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 16:38:38 MET

Witam

Dziękuję wszystkim za odpowiedź. Właśnie o taką informację mi chodziło.
Skoro nie jest to usterka to nie męczę serwis. Osobiście mi to nie
przeszkadzało nigdy ale i tak poszedł do serwisu z powodu wyłącznika
hibernacji więc już chciałem aby wszystko popoprawiali. Ale jeśli
twierdzicie, że te paski to normalna rzecz i w żaden sposób to nie
wpływa negatywnie na przyszłość matrycy to nie będę ich stresował:)

Jeszcze raz tnx
pozdrawiam
Sławek