Re: do ekspertow - co sie dzieje?

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl>
Data: Mon 27 Nov 2006 - 02:14:15 MET

eclipse08 <eclipse08WYTNIJ@o2.pl> wrote:

> Subject: do ekspertow - co sie dzieje?

  Arnold B. chyba nadal siedzi w areszcie, wiecej ekspertow nie stalo ;)

> posiadam doskonale znany tuner tv - winfast XP. mam jednak maly
> problem - zgralem przy jego pomocy film (do mpeg) ktory zajmuje 2,5
> gb.

            A nie do MPEG-2 czasem, bo na MPEG1 troche przyduzy.

> Chce go przekonwertowac do jakiegos avika - jednak Virtual Dub nie
> chce go otworzyc. Pojawia sie komunikat:
>
> "MPEG Import Filter: invalid pack at position 3: marker bit not set;
> possibly MPEG-2 stream"
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

            I kompletnie nic Ci to nie mowi?

Hint: VirtualDub (podstawowy) nie lyka MPEG2. Do tego trzeba innych
kompilacji VD - VirtualDubMPEG2 albo VirtualDubMod.

> i nie da sie tego pliku otworzyc, a tymbardziej skonwertowac.

            A do konwersji to nie lepiej GordianKnota?

> Jak temu zaradzic?

            Zminic dysk twardy. Albo lepiej dalej pytac na wlasciwej grupie ;P

> I drugie pytanie. Przy otwieraniu tego zgranego MPEGa komputer po
> jakims czasie mi sie resetuje :/ tak po kilkunastu minutach. Co dziwne
> przy odtwarzaniu go dioda led (hdd) caly czas miga, jakby komputer
> ostro pracowal...
> Czy to normalne?

            Nie.

> Moj sprzet:
> Athlon 64+ 3200 (1 rdzeniowy)
> 1 gb ram
> ASRock Dual SATA
> Radeon 9550 Sapphire

            Hmmm, lezka sie w oku kreci. Az dziwne ze takie dokladnie polaczenie
(z dokladnoscia do R9550 Sapphire) jest tak popularne na grupie ;)

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl