do ekspertow - co sie dzieje?

Autor: eclipse08 <eclipse08WYTNIJ_at_o2.pl>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 21:28:51 MET

Witam

posiadam doskonale znany tuner tv - winfast XP. mam jednak maly problem -
zgralem przy jego pomocy film (do mpeg) ktory zajmuje 2,5 gb. Chce go
przekonwertowac do jakiegos avika - jednak Virtual Dub nie chce go otworzyc.
Pojawia sie komunikat:

"MPEG Import Filter: invalid pack at position 3: marker bit not set;
possibly MPEG-2 stream"

i nie da sie tego pliku otworzyc, a tymbardziej skonwertowac.

Jak temu zaradzic?

I drugie pytanie. Przy otwieraniu tego zgranego MPEGa komputer po jakims
czasie mi sie resetuje :/ tak po kilkunastu minutach. Co dziwne przy
odtwarzaniu go dioda led (hdd) caly czas miga, jakby komputer ostro
pracowal...

Czy to normalne?

Moj sprzet:
Athlon 64+ 3200 (1 rdzeniowy)