Re: Chcę kupić HP nx7400 EY508ES

Autor: Dominik76 <dominik76.NIESPAMUJ_at_wp.pl>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 22:36:05 MET

> Jest jakas odmiana z CrystalBrid...cos tam
> kolega se kupil i obraz byl calkiem znosny

Słyszałem od znajomego sprzedawcy notebooków, że ten pomysł z szybą jest
bardzo dziwny.

Szyba daje trochę lepsze kolory! Ale nieprzyjemne odbicia. Ale kineskopy też
są ze szkła!

Nie było by problemu aby szybę on notebooka też pokryć antyodblaskową
warstwą plastiku!

A czemu tak się nie robi - na wzór kineskopów?????????????????????????????

BO KLIENT BY NIE ZAUWAŻYŁ RÓŻNICY POMIĘDZY TAKIM Z SZYBĄ A BEZ!

I nie wiedziałby za co WIĘCEJ płaci!!!

Dlatego ze względów MARKETOIDÓW nie możemy się cieszyć ładniejszymi kolorami
bez
odblasków!!! :(

Smutne czyż nie?

PS.