Re: Chcę kupić HP nx7400 EY508ES

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at__BLOKADA_go2.pl>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 20:54:41 MET

Użytkownik "Zenek" napisał w wiadomości
> Chcę kupić notebooka tak do 3,5 tys zł
> Napaliłem się HP nx7400 EY508ES.
> Ale czy faktycznie ma tak słabą
> matrycę jak pisze w tej drugiej recenzji:

Miałem okazję pracować na trzech różnych HP, z czego dwa miały matrycę
zwykłą ("matową") a trzeci to właśnie notebook z serii nx7400 z matrycą
"błyszczącą". Dwa wcześniej wspomniane miały niestety wyblakłe kolory,
nadmierną ilość odcienia niebieskiego i kiepskawy kontrast. Nieźle dawało
się to wszystko wyregulować w opcjach karty graficznej, dzięki czemu obraz
nabierał nieco na czytelności i jakości. Natomiast nx7400 był miłym
zaskoczeniem. Szklane pokrycie matrycy zdecydowanie poprawiło jakość
kolorów, ostrość obrazu... ale mocno zmniejszyło kąty patrzenia. Większych
regulacji ekran nie wymagał. Dodam, że wszystkie 3 oparte były na grafikach
Intel'a.