kontroler USB 2.0, a stara płyta główna (Abit VH6-II)

Autor: Mateusz Mirski <Bez_Spamu_mattiz_at_interia.pl>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 20:51:09 MET

Witam!

Jest sobie komputer z płytą Abit VH6-II na chipsecie VIA Apollo Pro 133A
chipset (VT82C694X and VT82C686B), popaliłem tam porty USB wadliwym
kablem, a chciałbym pendrive'a używać. Jakich kontrolerów szukać, żeby
zadziałały, bo podobno ze starymi płytami nie wszystkie chcą współpracować.

Najlepiej byłoby wybrać coś tego użytkownika, bo już kupowałem, a poza
tym mam po drodze. Nie jest to reklama, poza zakupami tam nie mam z nimi
  nic wspólnego

http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=16100&gr_id=4461

Przy okazji teraz jest tam Celeron 633, czy dla Open Office'a, Internetu
i innych takich odczuję różnicę kupując Pentium3 800Mhz, czy to już nie
ma sensu. Aktualnie dławi się, kiedy puszczam przez OpenVPN jakiś
większy plik do drukarki. Powyższa operacja pomoże?

--
Pozdrawiam
Mateusz Mirski