mniejszy niz notebook

Autor: eclipse08 <eclipse08WYTNIJ_at_o2.pl>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 20:44:21 MET

witam

zainteresowaly mnie ostatnio PDA, chcialem sobie taki sprawic, ale w
miedzyczasie zainteresowaly mnie urzadzenia, ktore przypominaja male
laptopy.
Nie wiem, rozmiary ekranu wieksze o 50-100% od zwyklego pda i normalna
klawiatura.
Nie wiem, jak sie to nazywa, ale byloby to dla mnie idealne rozwiazanie -
taki mini laptop, ale mieszczacy sie w (wiekszej) kieszeni.

Jak sie takie urzadzenia nazywaja i ktore z nich polecacie (jaka marka etc)?
Podobno za 1000zl juz mozna cos takiego kupic...