wiecej niz 4 COMy

Autor: m <wiwienka.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sun 26 Nov 2006 - 11:50:21 MET

witam wszystkich

Mam taki problem dokupilam do mojego komputera 2 karty na ktorych znajduja
sie po dwa COMy wie razem jest ich 4 W momencie gdy chce zainstalowac 3
karte z COMami komp nie czyta jej ( tak jest z kazda trzecia karta obojetnie
jakiej firmy) Slyszalam ze podobno w BIOSie trzeba poprzestawiac Alew BIOSie
mam ustawione 4 COMY i wiecej nie mozna Czy jest na to rada zebym mogla
zainstalowac 3 karte z COMami??? Moze trzeba przeinstalowac BIOS albo cos
takiego??
Z gory dziekuje za odpowiedz
pozdrawiam