Re: formatowanie dysku

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 14:41:50 MET

Użytkownik "speeder" <firefox-ok@wp.pl> napisał w wiadomości
news:ek9eq5$j65$2@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Padł mi dysk Sygate - komp go nie widzi. Ktoś mi polecił formatowanie
> niskiego poziomu - czy to moż zrobić laik czy potrzeba do tego
> specjalnej wiedzy?

A jak twoj komputer ma sformatowac dysk, ktorego nie widzi?
Ta podpowiedz jest troche nieadekwatna do sytuacji, chyba, ze zle opisales
sytuacje..
Formatowanie niskopoziomowe raczej nic ci nie da, a generalnie jest to
czynnosc, ktorej nalezy unikac.

Pytanie, czy BIOS widzi ci ten dysk, czy tylko windows go nie widzi? czy to
jest podstawowy dysk, czy jakis dodatkowy?

Pozdrawiam
Michal