resetowanie kompa, a napiecie vdd

Autor: kondi <kondi_fm_wyciepto_at_gazeta.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 12:56:36 MET

witam
mam problem z naglym resetowaniem sie kompa, plyta epox 8rda+ najpierw
bylo tak, ze nie uruchomil sie, teraz sie zresetowal podczas ogl;adania
filmu. wczensiej takie sytuacje mialem jedynie w lecie podczas upalow
(tak sobie to tlumaczylem wtedy) tym bardziej, ze odkrecilem bok kompa i
wszystko wrocilo do normy. to resetowanie nie jest jakies czeste,
zdarzylo mi sie dopiero ze 3 razy, ale i tak zaczynam sie stresowac,
podczas uruchamiania pokazuje mi sie na czerwono napiecie Vdd - bardzo
rozne wartosci, czasem nizkie jest czertwone, potem robi sie biale idzie
w gore i znow czerwone, nie wiem za co ono odpowiada. czy to jest
problem zwiazany z plyta glowna, a moze z zasilaczem?