Re: Notebook IBM - problem ze sterownikami, pomozcie :(

Autor: Brodi <madmax81_at__kaczory>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 12:30:09 MET

> Cuda to Ty jakieś opowiadasz...
a ja dalej swoje ... napisałem CHYBA, zresztą wielkość czy rozdzielczość matrycy
nie ma znaczenia, problemem jest
?! Kontroler multimediów audio
?! Kontroler wideo (zgodny z VGA)
?! PCI Device
, a jest to prawdopodobnie skutkiem .. czytaj wyżej

zdradzisz nam jaką masz wersje win2k ?
albo jakiś raporcik z aida everest sandra ?