Re: [cross] bezprzewodowy, przenosny dysk 2,5"

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Sat 25 Nov 2006 - 03:46:26 MET

Użytkownik "Rodi" <ssss@ssss.com> napisał w wiadomości
news:ek7l3v$ltp$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> Mianowice
>
> Prosze o porade, info, podpowiedz:
> chce kupic obdudowe na dysk 2,5", co by sobie nosic kilogramu GB w malym
> pudelku
> super jakby mial modul ethernetowy
> znalazlem lepszy bajer - z wbudowanym modulem WiFi
> jednak mam watpliwosci co do zasilania, jezeli chcialbym korzystac z tego
> urzadzenia jako zwykly dysk przenosny. Dystrybutor cos sie ociaga z
> odpowiedzia. Nie wiem po prostu czy moge zasilic to urzadzenie przez np.
> drugi port usb (jak to bywa w takich urzadzeniach) czy tylko przez
Zawsze mozna zapytac innych:
http://www.uno.pl/t_19886/smcwaps-g_eu/

albo sprawdzic samemu:
http://smc.com/index.cfm?event=viewProduct&localeCode=EN_POL&pid=1520
na moje oko nie ma mozliwosci korzystania z tego, jako dysk przenosny (taki
w rozumieniu polaczenia przez USB) - albo Ethernet albo wifi.
Co do zasilania - TYLKO zewnetrzne zasilanie (5V, 3A - sprobuj tyle
wyciagnac na jakimkolwiek porcie komputera :) )

> dla zainteresowanych link:
> http://www.pajcomp.pl/pajcomp/opis.php?id=QzAxNTAzNDU=
>
> a moze mieliscie doczynienia z takim urzadzeniem i moglibyscie cos polecic
> z dyskami 3,5" jest prosciej ale ja chce miec cos mniejszego - na dysk
2,5"

Jesli chodzi o dyski 3,5 cala zawsze bedziesz potrzebowal zasilania
zewnetrznego, bo one wymagaja napiec 5 i 12V, a tego z USB nie uzyskasz. ale
jak widac w przypadku AP rowniez nie ma szans na unikniecie zasilania
zewnetrznego :)

Przy okazji zwroc uwage, ze to urzadzenie nie obsluguje NTFSa (moze tylko
czytac z NTFSa, ale bez zapisu)

Pozdrawiam
Michal