[cross] bezprzewodowy, przenosny dysk 2,5"

Autor: Rodi <ssss_at_ssss.com>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 21:36:54 MET

Witam

[Cross] na trzy grupy bo temat ociera sie o te wlasnie trzy grupy
Mianowice

Prosze o porade, info, podpowiedz:
chce kupic obdudowe na dysk 2,5", co by sobie nosic kilogramu GB w malym
pudelku
super jakby mial modul ethernetowy
znalazlem lepszy bajer - z wbudowanym modulem WiFi
jednak mam watpliwosci co do zasilania, jezeli chcialbym korzystac z tego
urzadzenia jako zwykly dysk przenosny. Dystrybutor cos sie ociaga z
odpowiedzia. Nie wiem po prostu czy moge zasilic to urzadzenie przez np.
drugi port usb (jak to bywa w takich urzadzeniach) czy tylko przez zasilacz
220-240V
dla zainteresowanych link:
http://www.pajcomp.pl/pajcomp/opis.php?id=QzAxNTAzNDU=

a moze mieliscie doczynienia z takim urzadzeniem i moglibyscie cos polecic
z dyskami 3,5" jest prosciej ale ja chce miec cos mniejszego - na dysk 2,5"

Tak jak napisalem:
1. obudowa zewnetrzna na dysk 2,5"
2. modul ethernetowy (super jakby byl WiFi) te opcje maja najczesciej
wbudowane serwery samby do wspoldzielenia zasobow
3. mozliwosc zasilenia np. drugim kablem usb

z gory dziekuje za info
Rodi