Re: TPC - serwis - gwarancja - Wrocław - gdzie ich szukac ???

Autor: pit <pietrek45_at_WYTNIJmaster.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 22:53:26 MET

Rafał napisał(a):

> Dysk twardy można wysłać bez pośrednictwa nieistniejącej firmy. Jeżeli macie
> tylko taką możliwość to skorzystajcie z jakiegoś zaprzyjaźnionego
> (niekoniecznie, ale tak łatwiej) serwisu innej firmy. Nikt Wam co prawda od
> ręki nie da nowego dysku w zamian, ale po kilku tygodniach w końcu
> dostaniecie nowy. W najgorszym wypadku będziecie zmuszeni ponieść koszty
> usługi serwisowej.

a jeśli nie mam takiego zaprzyjaźnionego serwisu?
u mnie jest jeszcze inny problem. mianowicie mój uszkodzony dysk jest
firmy Maxtor, a jak wszyscy wiedzą została ona przejęta przez Seagate.

jestem w stanie ponieść koszty transportu dysky do serwisu, tylko nie
mam pojęcia gdzie go wysłać.

--
pozdrawiam
pietrek45@WYTNIJmaster.pl