Rafał napisał(a):
>
> Dysk twardy można wysłać bez pośrednictwa nieistniejącej firmy. Jeżeli macie
> tylko taką możliwość to skorzystajcie z jakiegoś zaprzyjaźnionego
> (niekoniecznie, ale tak łatwiej) serwisu innej firmy. Nikt Wam co prawda od
> ręki nie da nowego dysku w zamian, ale po kilku tygodniach w końcu
> dostaniecie nowy. W najgorszym wypadku będziecie zmuszeni ponieść koszty
> usługi serwisowej.
>
a jeśli nie mam takiego zaprzyjaźnionego serwisu?
u mnie jest jeszcze inny problem. mianowicie mój uszkodzony dysk jest
firmy Maxtor, a jak wszyscy wiedzą została ona przejęta przez Seagate.
jestem w stanie ponieść koszty transportu dysky do serwisu, tylko nie
mam pojęcia gdzie go wysłać.
-- pozdrawiam pietrek45@WYTNIJmaster.pl gg:3098452Received on Fri Nov 24 23:10:11 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 24 Nov 2006 - 23:51:13 MET