Re: TPC - serwis - gwarancja - Wrocław - gdzie ich szukac ???

Autor: Rafał <zswi_at_pers.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 09:28:03 MET

pit wrote:

> mam ten sam problem, tylkoże w Głogowie

Dysk twardy można wysłać bez pośrednictwa nieistniejącej firmy. Jeżeli macie
tylko taką możliwość to skorzystajcie z jakiegoś zaprzyjaźnionego
(niekoniecznie, ale tak łatwiej) serwisu innej firmy. Nikt Wam co prawda od
ręki nie da nowego dysku w zamian, ale po kilku tygodniach w końcu
dostaniecie nowy. W najgorszym wypadku będziecie zmuszeni ponieść koszty
usługi serwisowej.

--
Pozdrawiam,
Rafał