Notebook IBM - problem ze sterownikami, pomozcie :(

Autor: HanS <Hans_at_o.nic.nie.pytaj.kom>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 22:02:02 MET

Witam!
Jest taki (stary) IBM iSeries 1300 Type 1171-9AU.
Po zainstalowaniu Win2k automatycznie ustawił rozdzielczość 640x480, do
wyboru mam jeszcze 800x600 ale po zmianie na tą wyższą rozdzielczość
strasznie zmalał ekran. W podglądzie właściwości Karta ustawiona jest na VGA
i wszelkie informacje o sprzęcie "niedostępne", natomiast Monitor jest
ustawiony na "Monitor domyślny" i nie ma możliwości wyboru innego. W jaki
sposób moge się dowiedzieć jaka karta jest w tym laptopie i jaki monitor
zainstalować ?
W rozdzielczości 800x600 ekran maleje do ok. 3/4 całej matrycy
Podglądnąłem Menedżer urzadzeń i tam... 3 wykrzykniki w 'Innych
urządzeniach':
?! Kontroler multimediów audio
?! Kontroler wideo (zgodny z VGA)
?! PCI Device

Jakie sterowniki dopasować ?
Byłem już ba stronie http://tiny.pl/r64l i ściągnałem driver do monitora ale
po zainstalowaniu (wg zalecen) bez zmian...

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Janusz