Re: sklep internetowy ze sprzetem komp.

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Fri 24 Nov 2006 - 22:00:51 MET

Dominik76 napisał(a):

> Masz 100% racji! Jak wcześniej napisałem kupujemy z rodziną
> w proline, a nie ma ich ani w ceneo ani w skąpcu.
> Jest to jeden z największych sklepów online, mają chyba
> najlepsze ceny w sieci a brak ich w dwóch największych
> porównywarkach - to jakiś zonk. :(
skapiec jest mi znany w cenach rynkowych sprzetu a nie w cenach sklepów
- bo w tych sklepach to ja nie kupuje ( z reguły maja mała sieć) i
korzystam ze swoich sprawdzonych i BLISKICH sklepów - warszawa. nie chce
narażaj przesyłki na tułaczki a towar wole sam odebrać.

--
Szukam pracy, coś przy naprawie komputerów - rejon Warszawa.